Paasactie 2024

Ontvang voor jouw paas-gift een cadeau van ons!
Op weg naar Pasen hebben we voor 1000 kinderen op vier scholen het project ‘Levensweg’ ontwikkeld. Een spelvorm langs verhalen over het leven van Jezus tot aan Pasen. De kinderen hebben gesmuld van de verhalen en zijn enthousiast met het spel aan de gang gegaan. Ze leerden bovendien veel liedjes, die je vindt op onze playlist op Spotify. De meeste liedjes zijn van Marcel en Lydia Zimmer. Zij komen daarom met ons het project afsluiten tijdens de paasvieringen van onze scholen.

Vind jij dit ook een goed initiatief en hoop je op meer van dit soort activiteiten? Steun ons dan met een paas-gift! Wij hebben dan een cadeautje voor jou! Bij een gift van minimaal €25 krijg je de nieuwe Paas-CD van Marcel en Lydia Zimmer ‘Op reis’ van ons cadeau! Inclusief een eenmalige downloadlink voor als je geen cd-speler meer hebt.

Wil je meedoen aan deze paas-actie: mail ons dan op zinopschool@gmail.com. Dan krijg je van ons een iDeal link en na ontvangst van je donatie de cd. Geef daarbij ook je adres door.