Op vrijdag 24 januari mag de pioniersplek ‘Zin op School’ het licht zien! Dat gaan we vieren.

Ter gelegenheid van de opening organiseren we een Kliederklas. Een wat? Een Kliederklas.

Tijdens de Kliederklas mag je met je ouders op opa en oma leuke spelletjes, knutsels en andere activiteiten komen doen over een thema. Deze keer is dat: Licht! Er is ook een bijzondere workshop handletteren door een echte professional! We sluiten de Kliederklas af met een korte viering en een gezamenlijke maaltijd.

Het is onze eerste Kliederklas, speciaal bij de opening wanneer Zin op school het licht ziet. Kom je ook?

Het is de bedoeling dat je je ouders of opa en oma meeneemt, of in ieder geval met een volwassene komt. Ouders die later thuis zijn, mogen natuurlijk later aansluiten. De Kliederklas is ervoor om samen leuke en zinvolle activiteiten te doen.

Geef je op via info@zinopschool.nl!