Nog even vakantie, en dan begint school weer. Heb je er al zin in? Wij van Zin op school gaan in ieder geval een feestje bouwen om de vakantie af te sluiten en het nieuwe schooljaar te beginnen.

Op zondag 23 augustus organiseren we samen met de Opstandingskerk in Tilburg een Back to school concert met liedjesschrijver en zanger Marcel Zimmer. Jullie kennen hem wel van liedjes als ‘Iedereen is anders’, ‘Kom aan boord’ en ‘Iets van alle dieren’. Hij deed ook mee aan de online paasviering die we georganiseerd hebben vorig schooljaar, weet je nog?

Ook dit concert is online. We gaan live op zondag 23 augustus om 9.30u. Ook later kun je het concert natuurlijk bekijken. Het wordt uitgezonden op coronaviering.nl/live. We zullen ervoor zorgen dat de Youtube-link ook onder deze blog.

Kijk en zing je mee? Tot dan!

Sandra Gaakeer, Patricia Slosse, Tascha van de Wouw en dominee Otto Grevink