Hebben jullie de verhalen over David al gehoord en gezien? Nu we weer thuis zitten zijn wij voor jou weer filmpjes aan het maken over Bijbelverhalen. Dit keer over koning David. Je vindt ze in de afspeellijst op YouTube.

Fotospeurtocht voor het hele gezin

Maar wat is er gaver dan zelf op zoek te gaan naar de verhalen van David in Waalwijk! Lekker met z’n allen naar buiten. We hebben voor jou een fotospeurtocht gemaakt, die start bij school en dwars door de wijk loopt.

Prijs!

Je mag zelf ook twee foto’s maken, en een puzzel oplossen. De mooiste foto’s en de goede oplossing belonen we met een prijs! Op 12 februari laten we de uitslag weten.

Fotospeurtocht

Je vindt de fotospeurtocht hier: Foto-puzzel-speurtocht David. Wandeling met het hele gezin.

Ga jij de puzzel oplossen?

Ga jij een leuke foto maken?

Stuur je oplossing en je foto’s

We zijn heel benieuwd. De oplossing en de foto’s kun je mailen naar zinopschool@gmail.com.