Ook dit jaar hebben we een online paasviering gemaakt, nu onze Juliana van Stolbergschool, maar ook andere scholen, geen grote paasvieringen kunnen houden in aula’s en kerken. We kregen de vraag of we weer een paasviering konden maken, en dat hebben we gedaan. De viering is in ieder geval bekeken in de klassen van de Juliana van Stolbergschool, de Koningsschool (Landgoed Driessen) en de Prins Bernhardschool (Tilburg).

Opstaan!

Het thema van de paasviering is ‘Opstaan’. Dat thema is vanuit de belevingswereld van kinderen uitgewerkt met verhalen, liedjes en filmpjes. Dominee Otto presenteert de paasviering, samen met Bennie de pop. Marcel Zimmer, Barbara van den Eerenbeemt en Gert Oude Sogtoen, die vorig jaar meespeelden, zijn nu ook weer te zien met twee liedjes. De paasviering sluit af met het vrolijke lied ‘Happy Pasen’ van Make Some Noise Kids. Veel plezier!

Vorig jaar vierden we ook online Pasen, toen alle kinderen nog thuis zaten. Terugkijken? Dat kan!