Samen ontdekken, samen vieren, samen eten: dat is de Kliederklas! Leuke ontspannen activiteiten voor het hele gezin. Om samen een thema verder te ontdekken, met elkaar en anderen leuke spellen, knutsels en bouwwerken te maken. Samen vieren wat we krijgen. En je gaat nooit met een lege maag naar huis! Kom je ook?!

Op zondag 3 april houden we de eerste Kliederklas. Van 16.00-18.00u. Een gezellige zondagmiddagactiviteit voor het hele gezin. Samen ga je op reis door een thema, samen met andere gezinnen. Samen brengen we de opbrengsten daarvan bij elkaar. En eten we samen. Op de Juliana van Stolbergschool.

Het thema van de eerste Kliederklas is: Vrede. Dat thema hadden we al heel lang geleden bedacht, maar is heel actueel. Ga je mee op zoek wat vrede is, wat het betekent en hoe je samen aan vrede kunt werken?

Zet de Kliederklas alvast in je of in je Outlook- of Apple-agenda: iCalender 3 april Kliederklas.

En geef je op, via Whatsapp (06-49732774)of via mail: info@zinopschool.nl. Geef dan op met wie je komt en of jullie dieetwensen hebben.

Er komen meer Kliederklassen voor de zomervakantie: op zondag 15 mei, zondag 26 juni en zondag 17 juli.

Neem voor meer informatie gerust contact met ons op via Whatsapp (06-49732774)of via mail: info@zinopschool.nl. We zien jullie graag!