Op 24 januari 2020 startten we met Pioniersplek Zin op School. Vol plannen om met leerlingen en hun ouders op zoek te gaan hoe Bijbelverhalen van waarde kunnen zijn in hun leven. Corona maakte ons extra creatief. We gingen video’s maken, vieringen uitzenden rondom feestdagen, een speurtocht in de wijk organiseren, en nog veel meer.

In 2022 konden we Kliederklassen gaan houden. We leerden kinderen en ouders kennen die het mooi vinden om Bijbelverhalen te ontdekken, samen te vieren en te eten. Ons team breidde uit, tieners gingen verder als Young Leaders. We ervaren dat samen als inspirerend en waardevol. En op verschillende hoogte- en dieptepunten op school leverden we onze bijdrage om de leerlingen, ouders en leerkrachten te ondersteunen.

Drie jaar Zin op School heeft gezinnen, de school en ons veel gebracht. We voelen ons gezegend dat we veel hebben mogen uitdelen van wat we ontvangen van God, dat we veel hebben mogen delen in het leven van mensen en veel hebben mogen ontvangen in goede en minder goede tijden. In deze folder vertellen we daarover, en blikken we vooruit naar onze plannen voor de volgende drie jaar.

Lees ons verslag: Zin op School – Verder na 3 jaar pionieren